Rens

Rens tipi düz vagon, paletler, dökme malzemeler, beton traversler, çelik slab, ray vb. taşımak için tasarlanmıştır. Vagon 4 dingilli ve 100km/h hız rejimine uygundur. Vagon TSI WAG, EN ve UIC standartlarının gereksinimlerini karşılar. Boji tipi, fren tipi ve zemin malzemesi olmak üzere çeşitli seçeneklerde üretilmektedir.

Teknik Özellikler / Technical Specifications
Vagon Tipi / Type standard design Rens
Dara / Tare 24,5 t ( 2%)
Aks yükü / Axle load 22,5 t
Maksimum yükleme / Maximum load 65,5 t
Ray açıklığı / Track gauge 1.435 mm
Tamponlar arası uzunluk / Length buffer to buffer 19.900 mm
İki boji merkezi arası mesafe / Distance between bogie pivots 14.860 mm
Yükleme uzunluğu / Loading length 18.500 mm
Yükleme genişliği / Loading width 2.640 mm
Yükleme yüzeyi / Loading surface approx 49m²
Direkler / Stanchions 16 pcs articulated
Yan kapak / Side walls 18 pcs articulated
Ön kapak / Drop ends 2 pcs articulated
Zemin / Floor Wooden floor / Oak 45mm (*)
Zemin yüksekliği (raydan) / Floor height (wrt to rail) 1.235 mm
Kurp yarıçapı / Minimal curve radius (Single vagon) R 35 m
Fren sistemi / Brake system Kompakt fren / Compact brake (**)
Fren konfigürasyonu / Brake configuration CFCB / Knorr- Bremse
Boji tipi / Bogie type Y25Lsdi(f)-KC1 H type (***)
Teker seti / Wheelset BA 303 (25t) / ULT (25t)
Teker çapı / Wheel diameter 920 mm
Dingil arası mesafe / Bogie wheelbase 1800 mm
Gabari kapısı / Gauge G1
Uluslararası kullanılabilirlik / International usability TEN-GE
Tampon tipi / Buffers type Cat A 105 mm, 35 kJ (EN 15551)
Cer tertibatı / Draw gear 1500 kN (EN 15566)
Cer kancası / Draw hook 1500 kN (EN 15566)
Koşum takımı / Screw coupler 1350 kN (EN 15566)
Opsiyonlar / Options

(*) Steel floor option 8 mm (**) Classic brake option (***) Y25 with headbeams

Dara ağırlığı opsiyonlara göre değişiklik göstermektedir. / Tare weight changes according to options.

Türkiye’nin İlk Özel Yük Vagonu Üreticisi

Bize Ulaşın!

Sggmrs 90′

Sggmrs 90’ tipi konteyner vagonumuz, 22,5 ton dingil basıncına sahip fren sistemi opsiyonel olarak klasik veya kompakt fren sistemi ile donatılabilir. Vagon 6 dingilli ve 100km/h rejimine uygundur.
10”, 20”, 30”, 40”, 45” konteyner taşımalıcılığı yapılabilmektedir

Teknik Özellikler / Technical Specifications
Vagon Tipi / Type standard design Sggmrs
Dara / Tare 25,6 t ±%1
Aks yükü / Axle load 22,5 tons
Maksimum yükleme / Maximum load 109,4 t
Ray açıklığı / Track gauge 1.435 mm
Tamponlar arası uzunluk / Length buffer to buffer 29.590 mm
İki boji merkezi arası mesafe / Distance between bogie pivots 2 x 11.995 mm
Yükleme yüksekliği / Loading height 1.155 mm
Gabari kapısı / Gauge G1
Fren sistemi / Brake system Kompakt fren sistemi / Compact brake system
Fren konfigürasyonu / Brake configuration MH-GP-A(K) – 3xIBB10 / MZT Wabtec
Hız rejimi / Brake regime S (100 km/h)
Kurp yarıçapı / Minimal curve radius (Single vagon) R 75 m
Rampa açısı / Ferry ramp angle 1˚30’ – R 150 m
Uluslararası kullanılabilirlik / International usability TEN GE
Boji tipi / Bogie type Y25Lsdi(f)-KC1 (H Type)
Teker seti / Wheelset BA004 (22,5t), ULT25 or BA 303 (25t)
Teker Çapı / Wheel diameter 920 mm
Dingil arası mesafe / Bogie wheelbase 1800 mm
Aks kutusu / Axle box BA182 (22,5 t) or BA386 (25 t)
Kayma plakası / Polyamide liners Railko NF21
Sabo Tipi / Brake block type Composite K type – 1xBgu (Cosid/Jurid)

Türkiye’nin İlk Özel Yük Vagonu Üreticisi

Bize Ulaşın!