Rns

Rns tipi düz vagon, yan kapaksız ve mafsal direkli olarak tasarlanmış olup, çelik malzemeler ve tekerlekli araçların taşınması için uygundur. Vagon 4 dingilli ve 100km/h hız rejimine uygundur. Vagon TSI WAG, EN ve UIC standartlarının gereksinimlerini karşılar. Boji tipi, fren tipi ve zemin malzemesi olmak üzere çeşitli seçeneklerde üretilmektedir.

Teknik Özellikler / Technical Specifications
Vagon Tipi / Type standard design Rns
Dara / Tare 23 t (± 2%)
Aks yükü / Axle load 22,5 t
Maksimum yükleme / Maximum load 67 t
Ray açıklığı / Track gauge 1.435 mm
Tamponlar arası uzunluk / Length buffer to buffer 19.900 mm
İki boji merkezi arası mesafe / Distance between bogie pivots 14.860 mm
Yükleme uzunluğu / Loading length 18.500 mm
Yükleme genişliği / Loading width 2.760 mm
Yükleme yüzeyi / Loading surface approx 51m²
Zemin / Floor Wooden floor / 70 mm pine/fir with

rotatable wood beam on floor (8 pcs) (*)

Zemin yüksekliği (raydan) / Floor height (wrt to rail) 1.260 mm
Direkler / Stanchions 16 pcs articulated
Ön kapak / Drop ends 2 pcs articulated
Kurp yarıçapı / Minimal curve radius (Single vagon) R 35 m
Fren sistemi / Brake system Klasik fren / Classic brake (**)
Fren konfigürasyonu / Brake configuration KEf-GP-A(K) / Knorr- Bremse
Boji tipi / Bogie type Y25Lsdi(f)-KC1 H Type (***)
Teker seti / Wheelset BA 303 (25t) / ULT (25t)
Teker çapı / Wheel diameter 920 mm
Dingil arası mesafe / Bogie wheelbase 1800 mm
Gabari kapısı / Gauge G1
Uluslararası kullanılabilirlik / International usability TEN-GE
Tampon tipi / Buffers type Cat A 105 mm, 35 kJ (EN 15551)
Cer tertibatı / Draw gear 1500 kN (EN 15566)
Cer kancası / Draw hook 1500 kN (EN 15566)
Koşum takımı / Screw coupler 1350 kN (EN 15566)
Opsiyonlar / Options

(*) Steel floor option 8 mm

(**) Kompakt fren / Compact brake (***) Y25Ls(s)-d1-K bogie with headbeams

Dara ağırlığı opsiyonlara göre değişiklik göstermektedir. / Tare weight changes according to options

Türkiye’nin İlk Özel Yük Vagonu Üreticisi

Bize Ulaşın!